torstai 6. syyskuuta 2012

Kuulumisia

Viime päivinä on ollut ihan järjetön kiire! Äitini oli käymässä, olen ollut ahkerasti koulussa ja töissä sekä koulussa on menossa eräs ryhmätyöhanke, joka on vienyt paljon aikaa. En siis ole ehtinyt kirjoittelemaan mitään! Kauheaa. Nyt kuitenkin jotain kuulumisia tämän viikon blogitauon tapahtumista.

Viime viikko oli yksi epäonnistumisien sarja. Alkuviikon laiskuus, uuteen ruokarytmiin totuttelu jne.
Tuloksena pamahti perjantaiaamuna vaakaan 60,4kg+500g. Painonnousu senkun jatkuu vaikka olen liikkunut joka viikko paljon enemmän kuin ennen projektia, sekä syönyt paljon terveellisemmin ja myös pitänyt kalorit kurissa. Missä mättää?

Viikonloppuna melkein jo luovutin ja ajattelin että jos ei kerran onnistu niin ei onnistu. Mätin älyttömät määrät kaikkea mitä mieli teki ja olo olikin sunnuntai-iltana ihan kamala. Siinä ähkyoksetuskoomassa ehdin miettiä, että mitä ihmettä nyt olen tekemässä. Aionko palata takaisin siihen ulkomuotoon, jossa en tuntenut olevani minä vai vielä sitäkin isompiin mittoihin? Mikä järki on luovuttaa nyt ja todennäköisesti jossain vaiheessa aloittaa koko projekti uudestaan? Ei mikään.

Maanantaina palasin ruotuun ja tein hienon suunnitelman tämän viikon liikunnoista, yhden juoksulenkin kävin jo hoitamassakin koulun ja työvuoron välissä maanantaina. Kunnes tiistaina heräsin kaameaan kurkkukipuun ja muutenkin tukkoiseen oloon. Nyt pari päivää on ollut pientä lämpöilyä, palelua ja niistämistä. Lenkkeilyt ja jumpat olen jättänyt suosiolla pois, en todellakaan halua taudin pitkittyvän yhtään. Tänään kutkuttaisi kyllä lähteä illalla tankotreeneihin, sehän ei ole niin raskastakaan, mutta katsotaan nyt mikä on olo tämän koulupäivän jälkeen.



Projekti ei tosiaan tunnu etenevän nyt mihinkään, mutta en hemmetti kyllä luovuta! Minähän pääsen tavoitteeseen kun olen kerta aloittanut. Ehkä pidemmän kaavan kautta kun suunnittelin, mutta pääsen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti