torstai 9. elokuuta 2012

Haaste!

Sain eilen ensimmäisen haasteeni! Tämän heitti minulle Lunge Lady. Kivaa! :)




11 faktaa minusta:
  • Olen töissä päivittäistavarakaupassa. Kaupallinen ala ei todellakaan ole minun juttuni, mutta  väliaikaisesti menettelee.
  • En ole kertonut blogistani kenellekään, en edes poikaystävälleni. (Te olette siis ainoat uskottuni arvon lukijat!) En kuitenkaan yritä salailla tätä, koska kyllähän minut tästä heti tunnistaa jos joku tuttu sattuu tänne eksymään.
  • Rakastan kakkujen tekemistä. Harmi sinänsä, sillä se ei auta millään tavalla timmiintymisessä, joten sitä en harrasta kovin usein.


  • Stressaan mm. kaikesta. Ihmettelen itsekin miten olen selvinnyt näinkin pitkälle elämässä ilman yhtään vatsahaavaa.
  • Aloitan syksyllä opinnot ammattikorkeakoulussa, sosiaalialalla. Tarkoitus on saada ammatti lastensuojelun parista.
  • Olen kotoisin Oulusta. Olen muttanut pääkaupunkiseudulle vasta n. 2 vuotta sitten.
  • Olen riippuvainen Salatuista elämistä.
  • Olen eräänlainen kontrollifriikki. Suunnittelen kaiken ennalta, mitä teen ja missä järjestyksessä,  mitä pitää tehdä huomenna ja ensi viikolla jne. Sitten jos kaikki ei mene suunnitelman mukaan voin pettyä ja mököttää, vaikka kyse olisi ihan pikkujutusta.
  • En ole koskaan käynyt Spinning -tunnilla.
  • Olen todella huono säästämään rahaa.
  • Elämäni ei ole edennyt ihan siinä järjestyksessä kuin joskus ajattelin. Nyt en kuitenkaan muuttaisi  mitään.


Petun kysymykset:

1. Jatka lausetta: "Tiedän päivän alkavan hyvin, kun..."
 -  aurinko paistaa. (Tosi kekseliästä joo, mutta niin totta!)

2. Lempiurheilija?
- Noloa myöntää, mutta en seuraa mitään urheilua enkä urheilijoita. Mielummin urheilen itse.

3. Mikä auttaa, kun maailma potkii päähän?
- Juokseminen, suklaa ja maratonpuhelu ystävän kanssa.

4. Mitä haluaisit oppia lisää?
-  Auttamista ja ymmärtämistä, kieliä ja monia monia muita asioita.

5. Lempipaikka?
- Oma koti

6. Mitä urheilulajia haluaisit alkaa harrastamaan?
- Tanssia, tai jalkapalloa!

7. Jos et voisi asua Suomessa, mihin maahan muuttaisit mieluiten?
- Sveitsiin, Ranskaan, Englantiin tai ehkä Italiaan.

8. Lempilihas? Joko itsessä tai mieluiten treenattava.
- Mieluiten treenattavat; pakarat!

9. Viisi parasta luonteenpiirrettä sinussa.
- Empaattisuus, sosiaalisuus, vastuullisuus, määrätietoisuus ja luotettavuus.

10. Mitkä (kolme) asiaa ottaisit mukaan autiolle saarelle?
- Seuraa, kameran ja ruokaa.

11. Päiväsi kohokohta tänään? 
-Kun työvuoroni päättyi, aika mateli niin, että luulin ettei se loppuisi ikinä!

Vaikeita kysymyksiä!

Tähän kuului myös haasteen antaminen eteenpäin. En vielä seuraile kovinkaan monia blogeja ja näyttäisi siltä, että ne joita seuraan ovat jo tämän saaneet, joten ehkä luistan tästä ja säästän heidät uudelleen vastaamiselta ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti