torstai 16. elokuuta 2012

Pumppia!


Vitsi mä oon ylpeä itestäni! Klo 10 aamulla Pumppi -tunnilla, kuka ois uskonu! :o
Kyllä huomas, että muutama kuukausi on ollu taukoa, olin nimittäin niin kuollu joidenkin sarjojen jälkeen että huhhuh. Vaikka otin ihan tauon takia pienemmät painotkin kun yleensä! Tankoon 2x5kg ja 3kg käsipainot.

Olin innoissani paitsi itse tunnista niin siitä, että eka kertaa mulla on sykemittari, joka ottaa mukaan jumppaan. Ootin mielenkiinnolla, että minkä verran menee kaloreita kun en oo osannu yhtään arvioida jumppien kulutusta. 
No, arvatkaa vaan ärsyttikö kun huomasin melkein puolessavälissä tuntia, että oon unohtanu painaa "aloita" -nappia. Vitsi miten idiootti sitä voi olla -,- Siinä  vaiheessa oltiin jo lämmitelty ja tehty kaikki jalkaliikkeet (kyykyt) ja vähän selkääkin. Kulutukseksi sain  240kcal siitä lopusta puolesta tunnista, eli ehkä n. 480kcal olis ollu koko tunti? Ens kerralla varmasti muistan painaa sitä nappia!
Joka tapauksessa, hyvä minä!
 

3 kommenttia:

  1. Kuinka monta kertaa mulle onkaan käynyt noin, että olen unohtanut painaa käynnsitä nappia :D sitten alkaa kyllä aina ärsyttämään, mutta saapa sitten sykkeet ainakin treenin lopusta :D

    VastaaPoista
  2. Hahaa, sama täällä! Ei ole yks eikä kaks kertaa, kun start-nappulan painaminen on unohtunut. Tai sitten toisaalta stop-napin. Siinäpä sitten ihmettelet, kun onkin yhtäkkiä kahden tunnin treeni mittarissa ja keskisyke on siinä satasen pintaan. :D Mutta kyllä sitä yhden tunaroinnin jälkeen taas muutaman kerran muistaa olla skarppina mittarin kanssa.

    VastaaPoista
  3. Kiva kuulla etten ole ainut toope tässä asiassa :D

    VastaaPoista