keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Projektin ensimmäinen päivä

17.7.2012

Pyöräily, 51min (18km), -521kcal
Juoksu, 1h (10km), -784kcal!, syke 160-180

Eli 1h 51min ja yhteensä - 1305kcal, ei huono päivä!

Tässä on siis eilisen päivän hikoilut. Pyöräily oli "vaan" hyötyliikuntaa, kun polkasin lapsen kanssa vähän kauemmas leikkipuistoon, mutta siinähän lähtikin mukavasti kaloreita kun laitoin kokeeksi sykemittarin. Yleensä en laske hyötyliikuntoja kuten töihin pyöräilyä tai kauppaan kävelyä, mutta ehkäpä 18km on kuitenkin ihan raportoimisen arvoinen hyötyliikkuminen.. :D

Sykemittari oli eilen eka kertaa käytössä ja oli kyllä huippua kun sai vähän konkreettisempaa tietoa suorituksesta! Pitää vaan vielä perehtyä lisää ton käyttöön ja noihin sykkeiden merkityksiin niin sais kaiken irti siitä ja lenkeistä muutenki.



Ps. Oon muuten ihan rakasunu noihin mun lenkkareihin! Aivan huiput!


2 kommenttia:

  1. Mulla on noi kengät salikäytössä ja olen ollut tosi tyytyväinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin nää ihan juoksemista varten, näihin päädyin suunnilleen tunnin ja 7 kenkäparin kokeilun jälkeen kun myyjä vakuutteli näiden olevan just oikeet, ehkä halus vaan päästä eroon "vaikeesta" asiakkaasta:D, mutta oli nää jalassaki tosi hyvät heti :)

      Poista